Waarom deze rol belangrijk voor ons is?
Als Support Consultant help je onze klanten met vragen over de kantoorautomatisering en business software. Je zoek oplossingen voor incidenten en problemen die zijn geëscaleerd door de consultants of direct door onze klanten. Je werkt ook nauw samen met onze consultants om ervoor te zorgen dat incidenten die een wijziging vereisen worden ingepland of voert deze wijzigen zelfstandig uit.
Je bent georganiseerd, leert snel en bent proactief. Je bent in staat om effectief te multitasken en je bezit van nature een servicegerichte instelling. Je hebt een geweldige teamgeest om FANATICS te helpen haar dynamische groei voort te zetten en haar doelen in de komende jaren te bereiken. Als je jezelf herkent in onze visies en waarden, laten we dan een kop koffie drinken.
Taken en verantwoordelijkheden
- Verhelpen van incidenten en het doorvoeren van wijzigingen
- Beheer van incidenten, problemen, kennis in lijn met ITIL framework
- Fungeren als een escalatiepunt voor klanten en consultant
- Identificeren van mogelijke problemen, patronen of trends en zorgdragen dat deze worden geregistreerd en beheerd zodat deze in de toekomst kunnen worden voorkomen
- Zorgen voor relevante interne trainingssessies voor het ondersteuningsteam om de ontwikkeling van het team te bevorderen en externe training voor klanten
- Inplannen van consultancyafspraken
- Bezoeken van klanten waar en wanneer nodig
Ervaring
- Ervaring met werken in een ondersteunende omgeving
- Kennis van Microsoft 365 en Google Workspace en ERP, CRM en HR software
- Sterke 1e en 2e lijns support ervaring
- Aantoonbare ervaring met werken in een financiële of applicatieomgeving
- ITIL versie 3 Foundation is een pré
- Sterke probleemoplossingsvaardigheden
Solliciteren?
Stuur je CV en motivatie aan Rogier van Teeseling (rogier@fanatics.nl).
Eerst even overleggen? Stuur me een bericht en dan maken we een belafspraak.